Ποιο είναι το αντικείμενο του έργου;
Αντικείμενο του έργου είναι η δημιουργία μιας ψηφιακής πλατφόρμας αυτοματοποιημένων ερωτοαπαντήσεων για την υποβοήθηση της επικοινωνίας των πολίτων για τις ανάγκες του Προγράμματος «Τουρισμός για όλους 2024».
Συγκεκριμένα, ο ανάδοχος θα δημιουργήσει ένα λογισμικό σύστημα αυτοματοποιημένων ερωτοαπαντήσεων (απεριόριστος ο αριθμός και σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες και τις υποδείξεις της Αναθέτουσας Αρχής), το οποίο θα αποτελεί ένα πρόγραμμα ψηφιακού διαλόγου, θα βασίζεται σε στατιστικά μοντέλα Μηχανικής εκμάθησης, θα υποστηρίξει σύγχρονους αλγόριθμους Μηχανικής Εκμάθησης (Machine Learning) καθώς και επεξεργασίας γραπτής φυσικής γλώσσας (Natural Language Processing). Επιπρόσθετα, μέσω κατάλληλου διαχειριστικού περιβάλλοντος, ο διαχειριστής μέσω γραφικού περιβάλλοντος θα μπορεί να εξάγει στατιστικά χρήσης του ψηφιακού βοηθού (chatbot).
Τα chatbots έρχονται να δημιουργήσουν ακόμα ένα κανάλι επικοινωνίας μεταξύ των πολιτών και των φορέων, επιπρόσθετο σε υφιστάμενα παραδοσιακά κανάλια, όπως είναι το τηλεφωνικό κέντρο, αυτοματοποιημένες φωνητικές πύλες, ιστοσελίδες, ticketing συστήματα κλπ. Βασικό τους πλεονέκτημα είναι ότι μπορούν να είναι αρκετά έξυπνα, προσομοιάζουν συνομιλία με άνθρωπο, είναι ήδη “εγκαταστημένα” στα κινητά των χρηστών καθώς τρέχουν πάνω από υφιστάμενα λογισμικά γραπτής επικοινωνίας (π.χ. facebook, messenger) μπορούν να θυμούνται δεδομένα, επιλογές και προτιμήσεις και θα μπορούν στο μέλλον να εκτελούν εγχρήματες συναλλαγές. Όλα αυτά από ένα ενιαίο περιβάλλον σε φυσική γλώσσα, το οποίο μάλιστα ήδη υπάρχει στα κινητά των χρηστών. Τα chatbots μπορούν να λειτουργούν ως εναλλακτικό μέσο εξυπηρέτησης για τους πολίτες και τους εν γένει συναλλασσόμενους με έναν οργανισμό.
| Κατηγορία εμπόρου/MCC | Περιγραφή δραστηριότητας |
| 3501 έως 3999 | Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις/καταλύματα |
| 7011 | Λοιπές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις/καταλύματα |
| 7032 | Κατασκηνώσεις αναψυχής και αθλητισμού |
| 7033 | Camping |
| 7012 | Timeshare Real Estate |
Περίληψη προόδου έργου ........ Σε περίπτωση απόρριψης συναλλαγής με την κάρτα του Προγράμματος ο δικαιούχος θα πρέπει να επικοινωνεί με το πιστωτικό ίδρυμα έκδοσης της κάρτας του, για να πληροφορείται σχετικά με την αιτία μη αποδοχής της συναλλαγής του, καθώς το Κέντρο Υποστήριξης του Προγράμματος δεν διαθέτει πρόσβαση σε στοιχεία τραπεζικών συναλλαγών.